Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресене на волана при висико скорост и натискане на спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Тресене на волана при висико скорост и натискане на спир

    Първоначално публикувано от wwwolfish
    ......... смених само задните накладки,но дори и след това дисковете не се изгладиха до блясък.................. и на места и предните и задните дискове не са съвсем лъскави...........................................
    Провери си дисковете от вътрешната и от външната страна, наличието
    дори и най-малката корозия(ръжда), дори да е променен само цвета на пръв поглед на отделни участъци може да бъде причина за тресене при спиране. Дисковете ти ако не са много износени с едно престъргване всичко ще заспи. Един добър стругар прави тази интервенция без никакви проблеми с/у 10-15лв на диск. Погледни в аутодата какъв е минималния допуск за дебелина на диска за твоя модел и ако има достатъчно стържи. Правил съм тази процедура няколко пъти на различни автомобили и винаги е имало успех. Вероятността да имаш същия проблем дори и с нови дискове е доста голяма ако "майстора" не си свърши добре работата.
    За справка виж http://www.belvedereauto.hit.bg/brake.html
    всичко написано е вярно с изключение на последното изречение,
    ако дисковете са добре защо да се сменят/освен ако не искаш да ставаш спонсор на някой магазин за авто части - лично мнение, без да обвързвам нищо и никого с него/.
    Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer

    Comment


    • #17
      Re: Тресене на волана при висико скорост и натискане на спир

      Първоначално публикувано от alex_old
      ...ако дисковете са добре защо да се сменят/освен ако не искаш да ставаш спонсор на някой магазин за авто части - лично мнение, без да обвързвам нищо и никого с него/.
      Абе аз бих ги сменил. Особено при тези цени на дискове за 145/6 Нека се установи все пак, че е от дисковете де
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        Никой не споменава възможноста от хлабав апарат има логика и от това да тресе и аз незнам но се чудя
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #19
          Вчера ми светна лампата за накладките ,по точно взе да мъждука ,а не да свети !
          Това с тресенето след 130-140 го има и при мен и си мисля ,че е от криви дискове макар ,че имат съвсем малък ръб от 2-3мм. И с един приятел тука спорим ,той вика ,че ако диска е крив щяло да се осеща в педала ,а не във волана. Възможно е наистина да има някакъв проблем в окачването ,носач или нещо друго ,но нищо не тропа и колата си се държи добре.
          А ако сменя накладките на предполагаемо кривите дискове какво ще стане ? Ще изяде накладките по бързо ли или какво !?!
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
            Никой не споменава възможноста от хлабав апарат има логика и от това да тресе и аз незнам но се чудя
            Освен кривите дискове,провери и да не са се спекли водачите на апаратите.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              А ако сменя накладките на предполагаемо кривите дискове какво ще стане ? Ще изяде накладките по бързо ли или какво !?!
              Нищо няма да се получи, пак ше тресе ако диска е крив. От накладки няма как да тресе. А и 2-3 мм не е малко износване. Сметни го х2 и ще видиш че диска ти е отънял с 5-6 мм. Като изтънее може да се изкриви много по-лесно. Обикновено става след дълго спускане, или екстремно спиране, когато се е нагрял, и внезапно се охлади част от него като го пръсне вода от локва или нещо подобно
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                Нищо няма да се получи, пак ше тресе ако диска е крив. От накладки няма как да тресе. А и 2-3 мм не е малко износване. Сметни го х2 и ще видиш че диска ти е отънял с 5-6 мм. Като изтънее може да се изкриви много по-лесно. Обикновено става след дълго спускане, или екстремно спиране, когато се е нагрял, и внезапно се охлади част от него като го пръсне вода от локва или нещо подобно
                А къде трябва да се осеща кривият диск в педала или във волана ,или и двете ? 'щото след 140 волана доста рита.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                  А къде трябва да се осеща кривият диск в педала или във волана ,или и двете ? 'щото след 140 волана доста рита.
                  И в двете, но повече във волана
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    а как се разбира че диска е износен
                    Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                      а как се разбира че диска е износен
                      По дебелината. В книжката пише каква е минималната допустима дебелина за различните модели.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря ти Тонов добре ,че има кой да обяснява тея неща на нас невежите
                        Обаче лампичката за накладките изгасна и май няма да се наложи смяна (дано да не се е скъсало кабелчето)
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          От както съм си купил колата, при спиране с по-голяма скорост си тресе и то повече от дясната страна. Имаше лек ръб диска, уж го пооправихме, но пак си остана тресенето. След като ми прегледаха предницата, какво има да се сменя и какво не, ми казаха, че може да е от беалети. До колко е така, мога да кажа като ги сменя
                          Alfa Romeo 145...+5

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                            Вчера ми светна лампата за накладките ,по точно взе да мъждука ,а не да свети !
                            Това с тресенето след 130-140 го има и при мен и си мисля ,че е от криви дискове макар ,че имат съвсем малък ръб от 2-3мм. И с един приятел тука спорим ,той вика ,че ако диска е крив щяло да се осеща в педала ,а не във волана. Възможно е наистина да има някакъв проблем в окачването ,носач или нещо друго ,но нищо не тропа и колата си се държи добре.
                            А ако сменя накладките на предполагаемо кривите дискове какво ще стане ? Ще изяде накладките по бързо ли или какво !?!
                            Ръб от 3 мм е много голям просто дисковете ти са износени повече от допустимо и затова може да има тресене при спиране просто диска вече е много тънък
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment

                            Working...
                            X